10 ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ!

• Πίνετε πολύ νερό (8 ποτήρια την ημέρα).

• Μάθετε να περπατάτε και να ασκείστε όσο μπορείτε.

• Κόψτε τελείως ή έστω ελαττώστε το κάπνισμα.

• Στο πρωινό, προτιμήστε τα δημητριακά χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

• Τρώτε πάντα σαλάτες με τα κύρια γεύματα.

• Μεταξύ των γευμάτων επιλέξτε ως σνακ ωμά φρούτα και λαχανικά.

• Αντικαταστήστε το λευκό ψωμί με σικάλεως ή ολικής αλέσεως.

• Εντάξτε τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως και το αποφλοιωμένο ρύζι στη διατροφή σας.

• Περιορίστε το κόκκινο κρέας και αντικαταστήστε το με ψάρι.

• Χρησιμοποιείτε πάντα ελαιόλαδο.

 


ΟΙΝΟΣ ΕΥΦΡΑΙΝΕΙ ΚΑΡΔΙΑΝ!

Και μάλιστα κυριολεκτικά. Σύμφωνα με τους επιστήμονες 2 έως 3 ποτηράκια κατά προτίμηση κόκκινο κρασί την ημέρα, μειώνουν τον κίνδυνο καρδιοπαθειών. Τα φλαβονοειδή, μια ομάδα αντιοξειδωτικών του κρασιού, συμβάλουν στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς. Απαραίτητη προϋπόθεση βέβαια είναι να το συνοδεύουμε με γεύμα και να μην κάνουμε κατάχρηση.

 


ΣΤΗΝ ΠΙΚΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΛΕΜΕ ΝΑΙ!

Σας αρέσει η πικρή σοκολάτα; Τώρα έχετε έναν επιπλέον λόγο να την απολαμβάνετε! Πρόσφατη αμερικάνικη έρευνα απέδειξε ότι η πικρή σοκολάτα αποτελεί περίφημο αντιοξειδωτικό, με ιδιαίτερα ευεργετικά αποτελέσματα για το καρδιαγγειακό σύστημα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, ένα μικρό κομμάτι πικρής σοκολάτας περιέχει τόσα φλαβονοειδή (φυσικές αντιοξειδωτικές ουσίες), όσο 6 μήλα, 4 φλιτζάνια τσάι, δύο ποτήρια κόκκινο κρασί και 26 ποτήρια λευκό!

 


Η ΣΙΕΣΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!

Έρευνες στην Ευρώπη και την Αμερική επιβεβαιώνουν τις ευεργετικές ιδιότητες ενός σύντομου μεσημεριανού ύπνου, της περίφημης σιέστας. Μια σιέστα 10’ έως 30’ μπορεί να σας ξεκουράσει και να σας εφοδιάσει με ενέργεια και αποδοτικότητα για την υπόλοιπη μέρα, χωρίς να επηρεάσει το νυχτερινό σας ύπνο. Επίσης, ωφέλιμη είναι και η σιέστα – αστραπή, που διαρκεί λιγότερο από 5’ και μπορείτε να την εξασφαλίσετε καθημερινά αν γέρνετε το κεφάλι και κλείνετε για λίγο τα μάτια στο κάθισμα του γραφείου, στον καναπέ αλλά και στο αεροπλάνο ή στο τρένο, όταν οι περιστάσεις επιβάλλουν να ταξιδεύετε.     

 

ΛΑΔΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ!

Η συχνή κατανάλωση λαδερών (μπάμιες, αρακάς, φασολάκια κ.λ.π) προφυλάσσει τον οργανισμό από την ανάπτυξη ρευματοειδούς αρθρίτιδας και τους πόνους αρθρώσεων. Αυτό ήταν το συμπέρασμα έρευνας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, που δημοσιεύτηκε στην Αμερικανική Επιθεώρηση της Κλινικής Διατροφής. Οι ερευνητές αποδίδουν την ευεργετική επίδραση των μαγειρεμένων λαχανικών στην αντιοξειδωτική δράση της βιταμίνης Ε του ελαιόλαδου που βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση των πολύτιμων συστατικών του.

 

 

  
Προσφορές!
Θέλω να λαμβάνω τις προσφορές στο email μου!
Please wait
 
Μιχαήλ Πετρίδη / Καμείρου 79
Τ.Κ.: 85100, Ρόδος
Τηλ.
: 22410 60730
Fax:
22410 60731
E-mail:
webmail@spanos.gr

Who's Online

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 7 επισκέπτες και κανένα μέλος